دانلود Football Manager Handheld 2015 - بازی مربی فوتبال 2015 اندروید + دیتا

 

Football Manager Handheld 2015 v6.0 Cracked – نسخه ی ۲۰۱۵ بازی فوق العاده مربی فوتبال اندروید + دیتا – آفلایندرخواستی کاربران – نسخه سالم و تست شده برای اولین بار در فارسروید قیمت ۱۰ دلار و امتیاز ۴.۳ در گوگل پلی …

Football Manager Handheld 2015 نسخه ی ۲۰۱۵ از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار مربی فوتبال از استودیوی بازیسازی SEGA of America برای دستگاه های اندرویدی است که نسخه ی اول آن ۵ روز پیش در گوگل پلی عرضه گردید و این موضوع از دید ما پنهان نبود و همان روز اول بازی را دانلود و تست کردیم که متاسفانه با ارور لایسنس مواجه شدیم و از آن جایی که همیشه پهنای باند کاربران عزیز برای ما مهم بوده، این موضوع باعث گردید تا از معرفی آن صرف نظر نماییم! و اما … امروز نسخه ی سالم این بازی بسیار زیبا را برای دوستداران بازی های فوتبال معرفی میکنیم.  امروز قصد معرفی یکی از پرفروش ترین و واقع بینانه ترین بازی مدیریت فوتبال با نام Football Manager Handheld 2015 را برای دستگاه های تلفن همراه و تبلت اندرویدی را داریم به شما این امکان را می دهد که به عنوان یک مربی، تیم مورد علاقه ی خود را مدیریت کرده و به انجام فعالیت بپردازید!

انواع تصمیم های بازی تیم بر عهده ی شماست از نقل و انتقالات بگیرید تا تاکتیک های بازیکنان! اگر می دانید که به عنوان یک مربی حرفه ای می توانید طرفداران تیم خود را راضی نگه دارید و ان ها را خوشحال کنید پیشنهاد می دهیم بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز مدیریت فوتبال دستی ۲۰۱۴ را امتحان کنید!در بازی پیشِ رو قادر خواهید بود یکی از لیگ های برتر فوتبال دنیا را انتخاب کنید و نقل و انتقالات، تمرینات و تاکتیک تیم مورد نظر خود را مدیریت کنید. مدیریت صحیح و انتخاب تاکتیک مناسب از سوی شما، سبب پیروزی در مسابقات و قهرمان شدن در لیگ می شود.شما می بایستی تیم را برای قهرمانی آماده کنید به این معنی که از ابتدا تیم را به طور دلخواه تشکیل دهید و کارهایی مانند انتخاب رنگ لباس، انتخاب بازیکن و خرید آن در بازار نقل و انتقالات، مصاحبه با خبرنگاران، تشکیل هیئت مدیره و غیره را به طور شخصی انجام دهید!

برخی از ویژگی های بازی فوتبال Football Manager Handheld 2015 اندروید :

* حالت My Club برای ایجاد باشگاه خود به طور حرفه ای و شخصی از ابتدا

* دارا بودن سیستم انتقال واقعی برای انجام نقل و انتقالات مختلف توسط شما به عنوان مربی

* استفاده از سیستم ردیابی پیشرفت بازیکن برای نظارت بر پیشرفت بازیکنان خود

* تعامل با رسانه ها با پاسخ دادن به پرسش های خبرنگاران در مورد موفقیت های باشگاه خود

* تجزیه و تحلیل بعد از بازی برای کشف نقاط قوت و ضعف تاکتیکی تیم شما

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه رابط کاربری بسیار ساده و کلاسیک

بازی Football Manager Handheld 2015 هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه ی سالم و تست شده و آن را به همراه فایل دیتا به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v6.0 :

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل apk را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را با رمز www.farsroid.com از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی fmh2015_data را در آدرسAndroid/data کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

حجم فایل دیتا پس از خارج شدن از حالت فشرده = ۴۱۵ مگابایت

 


اطلاعات بازی / نرم افزار

دانلود Football Manager Handheld 2015 6.0 - بازی مربی فوتبال 2015 اندروید + دیتا

Football Manager Handheld 2015 Android - بازی جدید اندروید Football Manager Handheld 2015 Android - بازی جدید اندروید Football Manager Handheld 2015 Android - بازی جدید اندروید

 

 

 




ارسال توسط احمد عیوضی

 Small-World-2

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

 Small World یکی از زیباترین بازی های استراتژیک آنلاین است که پس از به دست آوردن موفقیت فراوان در سیستم عامل iOS و فروش بیش از ۵۰۰۰۰۰ نسخه اکنون با ارایه دومین نسخه به اندروید آمده است . در این بازی جذاب نقش رهبر یک قبلیه را بر عهده خواهید داشت که می بایست با بهره گیری از منابع و قدرت هایی که در اختیار دارید به زمین های تحت سلطه خود افزوده و هر روز قدرت خود را بیش از پیش کنید . افزون بر امکان انجام آنلاین شما می توانید همراه با ۵ تن از دوستانتان که همگی به یک شبکه وای وای متصل شده اید نیز این بازی را انجام داده و لذت ببرید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط احمد عیوضی
ارسال توسط احمد عیوضی

Stilland-War

به هزاران بازیکن این بازی ملحق شوید و بهترین بازی نقش‌آفرینی چندنفره آنلاین اندروید را تجربه کنید. در بازی Stilland War (Online MMO RPG) در راه خود در سرزمین استیلند به مبارزه بپردازید و اسرار اولیه آن را کشف کنید. با استفاده از ارتقاء تجهیزات، نیروی سنگ‌های قیمیتی و همراهان، قدرت خود را افزایش دهید تا بتوانید بر سخت‌ترین دشمنان غلبه کنید. با دوستانتان تیم تشکیل دهید و مأموریت‌های مختلف را انجام دهید و دنیای فانتزی وسیع آن را کشف کنید.

ویژگی‌ها:

دارای داستانی حماسی، اژدهاها از خواب‌های طولانی خود بیدار شده‌اند!

سیستم شگفت‌انگیز مبارزه نوبتی

با استفاده از همراهان خود به ماجراجویی بپردازید



ادامه مطلب...
ارسال توسط احمد عیوضی

Lords-&-Knights

Lords & Knights – Strategy MMO را بازی کنید و حکومت یک فرمانروایی قدرتمند را برعهده بگیرید. به دیگر بازیکنان ملحق شوید و در مبارزات شرکت کنید. قلعه‌های خوش‌ساخت ایجاد کنید و حکومت خود را بنا کنید.

ویژگی‌ها:

با ساخت اولین قلعه بازی خود را آغاز کنید

در قلعه باشکوه خود ساختمان‌های مختلفی بسازید

ارتشی قدرتمند را به خدمت بگیرید تا در برابر پادشاهان دیگر به مبارزه بپردازید

قلعه‌های دیگر را تسخیر کرده و قلمرو خود را گسترش دهید



ادامه مطلب...
ارسال توسط احمد عیوضی
ارسال توسط احمد عیوضی

دانلود نسخه جدید بازی فروت نینجا Fruit Ninja Android – فروت نینجا Fruit Ninja یکی از بازیهای محبوب گوشی های هوشمند است.شما در این بازی به عنوان یک نینجا باید میوه ها را تکه تکه کنید و امتیاز بگیرید، البته باید مراقب بمب ها هم باشید…

Fruit Ninja Android دانلود بازی فروت نینجا اندروید Fruit Ninja v1.9.5

_________________________________________________________

  دانلود بازی فروت نینجا اندروید نسخه Fruit Ninja v1.9.5 – با حجم 43 مگابایت

دانلود :   آپلود بوی  اکسپرس لیچ 

___________________

  دانلود بازی فروت نینجا اندروید نسخه Fruit Ninja v1.7.7 – با حجم 15 مگابایت

دانلود :    اکسپرس لیچ 




ارسال توسط احمد عیوضی

دانلود نرم افزار اجرای برنامه وبازی های اندروید بر روی کاپیوتر

ایا بازی است که میخواهید د کامپیوتر خود بازی کنید اما اندروید است 

این نرم افزار بازی های چرخشی (نیاز به چرخاندن ) را پشتیبانی نمیکنید

البته تا حدودی 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احمد عیوضی

« ورژن 6.322 به پست اضافه شد »
نیازمند اندروید 4.0.3 به بالا

Clash of Clans پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی آنلاین بصورت استراتژیک است که توانسته بیش از 1.5 میلیون کاربر را مجذوب خود کند!
بازی جنگ قبیله ها توسط Supercell طراحی شده و برای اسمارت فون ها منتشر شده است، این بازی به دلیل دارا بودن امکانات مختلف و استراتژی خاص بازی توانسته کاربران بسیاری را جذب خود کند و به سود بسیار بالایی هم دست یابد. در بازی به شما زمینی داده میشود که باید با ساخت خانه و ابزارهای دفاعی از حمله کاربران آنلاین دیگر جلوگیری کنید تا به پیروزی نرسند،‌ از طرفی شما باید سربازان خود را ساخته و به سمت قببله ها حمله کنید، امکان حمله به دو صورت مرحله ای و جستجوی آنلاین برای این بازی در نظر گرفته شده است! لیگ های مختلفی در بازی وجود دارد که با جمع آوری کاپ های بیشتر به مراحل بالا صعود میکنید،‌ Clash of Clans یک بازی کاملا اعتیاد آور است و میتواند نوعی وابستگی در شما ایجاد کند. ساخت و موفقیت در بازی همیشه میسر نیست چراکه در بعضی مواقع کمبود پول،‌ الکسیر و یا حمله هایی که به شما وارد میشود این فرآیند را سخت میکند. امکان ارتقاء سربازان،‌ ابزار آلات جنگی، نیروهای جادویی، منابع، دیوارها و ... در بازی بخوبی فراهم شده و هرچه به بالاتر صعود میکنید نیازمند هستید که سیستم و ابزارهای خود را ارتقاء دهید. همچنین با ساخت کلن و یا عضویت در کلن های مختلف همچون کلن های ایرانی میتوانید از دوستان خود طلب نیرو کرده و یا به آن ها کمک کنید. در قسمت Live Chat این بازی میتوانید با افراد آنلاین کشور خود و کشورهای همسایه و یا اعضای کلن خود چت کرده و از دیدگاه های آن ها با خبر شوید. Clash of Clans کاملترین بازی استراتژیک آنلاین است که توصیف آن در یک پست میسر نیست شما میتوانید آخرین ورژن این بازی را از آسون دی ال دانلود کنید.

http://www.8pic.ir/images/ale9xna8lcd8j0qritbe.jpg

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احمد عیوضی
Screenshots of the Grand Theft Auto Vice City for Android tablet, phone.
 
 
 
 


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:دانلود بازی جی تی ای برای اندروید,,
ارسال توسط احمد عیوضی
ارسال توسط احمد عیوضی
ارسال توسط احمد عیوضی


اگه میخوای راجع به سوپرشوت بدونی کلیک کن

سوپرشوت بر روی چه دستگاه هایی اجرا میشه ؟

سوپرشوت اولین بازی موبایلی ویژه هواداران قرمز و آبیه، نسخه اولیه این بازی برای گوشی های با سیستم عامل اندروید طراحی شده که به زودی نسخه آی.او.اس رو هم طراحی می کنیم، می تونی همین الان سوپرشوت رو از تو بازار دانلود و نصبش کنی

 

همین الان سوپرشوت رو از تو بازار دانلود و نصبش کنیدانلود سوپرشوت


اگه طرفدار تیم قرمز هستی...

توی سوپرشوت تیم قرمز رو انتخاب کن و از اسطوره های مثل علی دایی، مهدی مهدوی کیا و احمدرضا عابدزاده استفاده کن تا توپ رو بیشتر جلو ببری و پرچم پرسپولیس رو بالا نگه داریو از آبی ها کم نیاری!!!

اگه طرفدار تیم آبی هستی...

توی سوپرشوت تیم آبی رو انتخاب کن و از اسطوره های مثل مرحوم حجازی، فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان استفاده کن تا توپ رو بیشتر جلو ببری و پرچم استقلالی ها رو بالا نگه داریو از قرمزها کم نیاری!!!




تاریخ: جمعه 11 مهر 1393برچسب:دانلود بازی سوپرشوت,,
ارسال توسط احمد عیوضی

دانلود بازی اندروید

 

دانلود بازی ماشین ۳ بعدی- Race The Traffic برای اندروید

بازی رالی

آیا برای انجام یک بازی مسابقه ی رالی در سبک بازی محبوب Traffic Racer آمادگی دارید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید. بازی محبوب Traffic Racer که چندی پیش جدیدترین نسخه از آن را در این مطلب برایتان به اشتراک گذاشتیم ، با آنکه مدت زمان کوتاهی از عرضه خود را در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت می گذراند ، با استقبال فراوانی از سوی کاربران رو به رو شد ؛ از این رو تعدادی دیگر از اینگونه بازی های با عناوین جدید توسعه داده و در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته اند ، در این مطلب با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از این بازی ها ، البته این بار در نمای ۳ بعدی !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۴ و بالاتر

بازی جدید Race The Traffic 1.0.5 عنوان یک بازی ماشین جدید در سبک سری بازی های مسابقه ای در حالت ترافیکی است که در آن شما نقش هدایت یک خودروی پر سرعت را در میان تعداد زیادی از اتومبیل ها و کامیون های در حال حرکت دارید ، در بازی سه بعدی زیبای Race The Traffic شما می توانید با انتخاب خودروهای ابتدایی ، دقت ، مهارت و در ادامه مقدار پول خود را افزایش دهید تا بتوانید در مراحل بالاتر ، با خرید خودروهای جدیدتر و پرسرعت تر ، پله به پله امتیازات بیشتری را کسب نمائید. از مهم ترین قابلیت های این بازی میت وان به حالت سه بعدی ، گرافیک خیره کننده ، ۳ حالت مختلف برای انجام بازی رانندگی در روز و شب ، موزیک های هیجان بخش و همچنین تعداد فراوانی از خودروها اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:دانلود بازی اندرویت,,
ارسال توسط احمد عیوضی

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 1992
بازدید کل : 305233
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1